Poštovani kupci,
na ovoj strani se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na mejl eshop@wurth.rs ili na broj telefona 011/4407-201.
DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE NA E-SHOPU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?
U Wurth EShop-u plaćanje je moguće pouzećem (gotovinom putem kuriske službe), kao i platnim karticama.
DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
Ukoliko je iznos porudžbine 1900 dinara ili veći isporuka je besplatna. Za narudžbine čiji je iznos manji od 1900 dinara, cena isporuke iznosi 300 dinara uključujući PDV.
KADA SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.
KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Kada se registrujete na Wurth e-shop, potrebno je da se registrujete kao pravno lice i unesete PIB. Time ćete videti svoje komercijalne uslove.
IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
U Wurth EShop-u plaćanje je moguće pouzećem (gotovinom putem kuriske službe), kao i platnim karticama.
REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?
E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na eshop@wurth.rs i mi ćemo ih korigovati za Vas.
GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
Sve porudžbine pre isporuke prolaze proveru od strane operatera koji će Vas pozvati radi validacije porudžbine i tada možete otkazati porudžbinu.
ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na eshop@wurth.rs kako bi Vam poslali zamenu.
ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?
Da, možete. Potrebno je da stavite adresu isporuke osobe koju želite da obradujete i platite platnom karticom.
KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?
Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim detaljima.
ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.
ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila(eshop@wurth.rs) ili pozivom na broj telefona (011/4407-201) ,predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.
UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''Moj Nalog''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?
Sve informacije možete dobiti putem linka.
GDE MOGU KUPITI LIČNO VAŠE ARTIKLE?
Mapu sa informacijama gde se nalaze naši objekti možete pronaći na linku.
KAKO MOGU DA PRISTUPIM SVOM NALOGU?
Kada pristupite sajtu, u gornjem desnom uglu se nalazi ikonica „Moj nalog“. Klikom na nju imate opciju prijavi se. Nakon što u polja unesete mejl adresu i lozinku, imate pristup vašem nalogu i možete da kupujeta na Wurth eshop-u.